Motivace absolventů pedagogických škol k povolání učitel
Motivation of Graduates of Pedagogical Schools for Teacher Profession
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Martin Prejza
Supervisor
Svoboda Petr
Opponent
Tomešková Kateřina
Field of study
Učitelství odborných předmětůStudy program
Specializace v pedagogiceInstitutions assigning rank
institut pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce má za cíl zjistit motivaci absolventů pedagogických škol k povolání učitel. Zjišťuje důvody a podněty, z jakých se studenti přihlašují na vysokou školu pedagogickou, jak se v průběhu jejich studia motivace mění a zda po absolvování studia pokračují k učitelské profesi nebo migrují do jiných od-větví a jaké k tomu jsou důvody. Výstupem jsou také legislativní nebo procesní doporučení k tomu, aby přicházeli do odvětví školství mladí, nadaní a motivovaní učitelé, kteří chtějí nadále vzdělávat moderními metodami. This bachelor thesis aims to find the motivation of graduates of pedagogical schools to the profes-sion of teacher. It finds out the reasons and incentives for students to apply to a university, how mo-tivation changes during their studies and whether they continue to teach or migrate to other sectors after graduation, and what are the reasons for this. The output is also legislative or procedural rec-ommendations that young, talented, and motivated teachers want to continue and stay in this pro-fession.
Collections
- Bakalářské práce - 32151 [1278]