ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta dopravní
  • ústav letecké dopravy
  • Bakalářské práce - 16121
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Realizace metody FRAM v šetření leteckých nehod s propojením na letové procedury

FRAM Analysis of Aircraft Accidents With Respect to Flight Procedures

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jiaxing Wang
Vedoucí práce
Lališ Andrej
Oponent práce
Matyáš Roman
Studijní obor
Letecká doprava
Studijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3
Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravy



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je využití metody FRAM pro analýzu nehod a propojení s letovými postupy. První kapitola představuje princip fungování metody FRAM a související literaturu. Na základě čtyř kroků metody FRAM tato práce analyzuje pět nehod/incidentů vybraného typu letounu Piper PA44 a propojuje analýzu s letovými postupy. Práce ve svém závěru stanovuje, že pokud letový postup má přímý nebo nepřímý vliv na nehodu, lze variabilitu v nehodě utlumit úpravou a doplněním letového postupu.
 
The objective of this bachelor thesis is to use the FRAM method for accident analysis and to link to flight procedures. The first chapter introduces the working principle of FRAM method and related literatures. Based on the four steps of the FRAM method, this paper analyzes the five accidents/incidents of the selected model Piper PA44 and links the analysis to the flight procedures. The thesis suggests when the flight procedure directly or indirectly affects the accident, the variability in the accident can be damped by modifying and supplementing the flight procedure.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/99018
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (252.6Kb)
PLNY_TEXT (2.270Mb)
POSUDEK (2.134Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 16121 [715]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV