Relevantnost evropské výkonnostní politiky v době krize
Currency of the European performance policy in the times of crisis
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Fanglin Wang
Vedoucí práce
Pilmannová Terézia
Oponent práce
Topková Tereza
Studijní obor
Letecká dopravaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
ústav letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této práce je navrhnout nové výkonnostní indikátory založené na analýze vlivu krize na poskytovatele služeb řízení letového provozu a s tím související limitace hodnocení výkonnosti. V úvodu této práce se autor zabývá návrhem metodiky, na základě, které je možné stávající situaci analyzovat a následně navrhnout nové klíčové ukazatele výkonnosti. Dále, autor v rámci práce popisuje současný vývoj v evropském letectví a dopad krize na všechny zúčastněné strany, zejména na poskytovatele letových navigačních služeb. Poté autor představí současnou evropskou politiku pro hodnocení výkonnosti. Na základě analýzy stávajících výkonnostních indikátorů jsou dále stanoveny limitace současného hodnocení výkonnosti. Nakonec jsou na základě analýzy navrženy nové klíčové indikátory pro měření výkonnosti poskytovatelů služeb řízení letového provozu. Tato práce navrhuje 10 nových klíčových ukazatelů výkonnosti pokrývajících 4 klíčové oblasti výkonu a navrhuje způsob jejich vyhodnocování. V poslední kapitole autor diskutuje možnosti jejich aplikace v souvislosti se zavedením iniciativy Single European Sky 2+. The main purpose of this thesis is to propose new Key Performance Indicators (KPIs) based on the research of current European policies and the limitations of performance assessment. This thesis will first introduce the methodology that is a way how to propose new KPIs based on analysis. Then, it will describe the current development in European aviation and its impact on all stakeholders, especially Air Navigation Service Providers (ANSPs). After that, the current European policy and performance assessment will be described. Then it will enumerate the limitations of current performance assessment. Finally, new KPIs are proposed according to analysis. This thesis proposes 10 new KPIs covering 4 Key Performance Areas (KPAs) and describes how to evaluate them. Also, in the last chapter there will be a discussion on their application with regards to the introduction of the Single European Sky 2+ initiative.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]