Marketingový návrh pro podporu uvedení operačního mikroskopu na český trh
Marketing design to support the launch of the operating microscope on the Czech market
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Štěpán Kolínek
Vedoucí práce
Klíčová Barbora
Oponent práce
Hrbáčková Eva
Studijní program
Systémová integrace procesů ve zdravotnictvíInstituce přidělující hodnost
katedra biomedicínské technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit komplexní marketingový návrh, který bude aplikován před a v průběhu uvedení operačního mikroskopu na český trh. V první části práce je popsán aktuální stav na českém poli neurochirurgických operačních mikroskopů. V další části jsou aplikovány marketingové metody a nástroje jako jsou marketingový mix, segmentace, targeting, positioning, sestaven je také value proposition canvas, Porterův model pěti sil, analýza stakeholderů a potenciál prodejního trychtýře. Z výsledků této práce vyplývá, že na trh uváděný operační mikroskop disponuje řadou unikátních parametrů a na českém trhu je dobrý potenciál k prodeji tohoto přístroje. Tato práce může sloužit jako podrobný koncept sloužící k podpoře uvedení operačního mikroskopu na český trh zdravotnické techniky. The main aim of this thesis is to create a create a complex marketing concept which will be applied before and during the launch of the operating microscope on the Czech market. The first part of the thesis describes the current state of the Czech field of neurosurgical operating microscopes. In the next part are applied marketing methods and tools such as marketing mix, segmentation, targeting, positioning, the value proposition canvas, Porter's model of five forces, stakeholder analysis and the potential of the sales funnel are also compiled. The results of this work show that the operating microscope has several unique parameters and there is a good potential for sale of this device on the Czech market. This work can also serve as a detailed concept to support the introduction of the operating microscope on the Czech market of medical devices.
Kolekce
- Diplomové práce - 17110 [1011]