Využití virtuálního motoru pro optimalizace přechodových režiimů přeplňovaných motorů
Utilization of Virtual Engine for Optimization of Transient Processes of Turbocharged Engines
Typ dokumentu
disertační práceAutor
Doleček Vít
Vedoucí práce
Macek Jan
Studijní obor
Dopravní stroje a zařízeníStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
Fakulta strojníObhájeno
2012-06-29 00:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamZobrazit/ otevřít
Kolekce
- Disertační práce - 12000 [318]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: