Marketingový plán vybrané společnosti ze sportovního odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Marketing Plan of a Selected Company (Case Study, Feasibility Study)
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tereza Racková
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Antošová Gabriela
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se vypořádává v teoretické části s vysvětlením všech podstatných pojmů, které se poté z větší části objeví i v části praktické a budou tak ukázány názorně a v praxi. Praktická část začíná marketingovým výzkumem, který byl proveden pomocí případové studie, která obsahuje rozbor Sportovní Centra Kasalka s.r.o. ze všech směrů, byla použita situační a SWOT analýza, zvoleny a v závěru zodpovězeny výzkumné otázky, vytvořen jednoduchý marketingový plán na rozšíření portfolia služeb v centru a celá práce je obohacena o dotazníkové online šetření. Bachelor's thesis deals in the theoretical part with an explanation of all essential concepts, which will then appear for the most part in the practical part and will be shown clearly and in practice. The practical part begins with marketing research, which was carried out using a case study, which contains an analysis of the Kasalka s.r.o Sports Center. from all directions, situational and SWOT analysis was used, research questions were selected and finally answered, a simple marketing plan was created to expand the portfolio of services in the center and the whole work is enriched with a questionnaire online survey.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Případová studie: Návrh marketingové kampaně pro elektromobily
Author: Tomáš Kučera; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Náhlovská Michaela
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-18)Diplomová práce, jejíž název je „Případová studie: Návrh kampaně pro elektromobily“ se zabývá návrhem reálné marketingové kampaně na elektromobil Mustang Mach-E americké automobilky Ford. Diplomová práce je rozdělena na ... -
Inovativní marketingové nástroje pro vybrané sportovní odvětví (případová studie, studie proveditelnosti)
Author: Natálie Rejčová; Supervisor: Štěpánek Petr; Opponent: Jemala Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato bakalářská práce se zabývá problematikou nových trendů ve sportovním marketingu. Základním cílem je popsání a detailní analyzování nových trendů, které v oblasti sportovního marketingu nacházejí své uplatnění. Byly ... -
Vytvoření strategie marketingové komunikace: případová studie
Author: Jakub Krištof; Supervisor: Vašek Jan; Opponent: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-19)V této diplomové práci se zabývám vytvořením strategie marketingové komunikace pro lyžařskou školu Husky. V teoretické části jsem vymezil pojmy související s marketingovou komunikací. V praktické části se věnuji procesu ...