Posouzení aktuálnosti TP 171 z hlediska vozového parku a vlivu na bezpečnost
Assessment of TP 171 in Terms of Vehicle Fleet and Impact on Safety
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kristýna Řepová
Supervisor
Vrtal Pavel
Opponent
Svoboda Josef
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav soudního znalectví v dopravěRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem diplomové práce „Posouzení aktuálnosti TP 171 z hlediska vozového parku a vlivu na bezpečnost“ je analýza současného stavu vozového parku s ohledem na vývoj vnějších rozměrů vozidel, a to zejména na jejich rostoucí trend. Práce zachycuje význam zpracovávaného dokumentu, výchozí literaturu, odkud byl čerpán postup výpočtu, ale především definuje termín směrodatné vozidlo a způsob, jakým jsou jeho rozměry stanoveny. Cílem práce je odhalit, zdali jsou rozměry směrodatného vozidla v TP 171 z roku 2004 stále vyhovující, nebo si současné složení vozového parku žádá nutnou aktualizaci pro zachování bezpečnosti. The subject of the master thesis "Assessment of TP 171 in Terms of Vehicle Fleet and Impact on Safety" is an analysis of the current state of the vehicle fleet with regard to the evolution of the external dimensions of vehicles, in particular their increasing trend. The thesis captures the importance of the document under consideration, the initial literature from which the calculation procedure was drawn, but above all it defines the term reference vehicle and the way in which its dimensions are determined. The aim of the thesis is to reveal whether the dimensions of the reference vehicle in TP 171 of 2004 are still satisfactory or whether the current vehicle fleet composition requires a necessary update to maintain safety.