VoxelMaze I. - grafika a osvětlení
VoxelMaze I. - graphics and lighting
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nina Grechushkina
Vedoucí práce
Richtr Radek
Oponent práce
Bernhauer David
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrstvíStudijní program
Informatika 2009Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá grafickou částí hry VoxelMaze a optimalizací grafických procesů. Tato hra je výsledkem týmové práce. Ostatní členové týmu pracují na dalších částech hry, jako je návrh úrovní, skriptování postav, vývoj sítě, optimalizace pro různé systémy atd. V této práci klasifikuje různé způsoby tvorby 3D scén ve hrách, úpravy barev, světel, stínů a následného zpracování scény a jejich použití v praxi. Literární rešerše se věnuje studiu různých technik osvětlení, stínování a dalších možností, jak zlepšit vizuální podobu. Praktická část se zabývá výběrem některých algoritmů pro další práci a jejich aplikací v praxi. To znamená, že v praktické části se hledají optimální algoritmy mezi výkonem a kvalitou získaného výsledku s ohledem na použití enginu Unity k vytvoření hry. This bachelor's thesis is about the graphical part of the game VoxelMaze and optimization of graphical processes. This game is a team effort. The rest of the team members work on other parts of the game, such as level design, character scenarios, network development, optimization for different systems, etc. This work classifies the different ways of creating 3D scenes in games, adjusting colors, lights, shadows and subsequent scene processing, as well as their application in practice. Literature research is devoted to the study of various techniques of lighting, shading and other opportunities to improve the visual image. The practical part is a selection of some algorithms for further work and their application in practice. This means that in the practical part, the optimal algorithms between performance and quality of the result obtained, taking into account the use of the Unity engine to create a game.
Kolekce
- Bakalářské práce - 18102 [1608]