Zobrazit minimální záznam

Machine learning in combat sports



dc.contributor.advisorUhrín Matej
dc.contributor.authorMikoláš Bartoš
dc.date.accessioned2021-08-24T22:52:07Z
dc.date.available2021-08-24T22:52:07Z
dc.date.issued2021-08-24
dc.identifierKOS-986691348505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96672
dc.description.abstractTato bakalářská práce zkoumá příležitosti pro generování profitu na sázkařských trzích pro smíšená bojová umění (MMA) za pomoci strojového učení. Oficiální data z Ultimate Fighting Championship (UFC) byla shromážděna za účelem předpovídání výsledků budoucích zápasů pomocí navržené neuronové sítě. Experimentální ztrátové funkce byly použity ke snížení korelace s předpovědmi bookmakera s cílem využít výhodnější pozice sázkaře v porovnání s bookmakerem. Kellyho kritérium a jeho alternativní podoba pro více souběžně konaných zápasů byly následně aplikovány jako kritérium pro alokaci finančních zdrojů na sázkařské příležitosti. Pro zhodnocení navrženého modelu společně s dvěma strategiemi sázení byla využita metoda bootstrap, která zvyšuje pravděpodobnost, že dosažený profit není výsledkem náhody.cze
dc.description.abstractThis work examines the opportunities for profit generation on the mixed martial arts (MMA) betting market using machine learning. Official data from the Ultimate Fighting Championship (UFC) was acquired and processed to be used by the proposed neural network model to predict fight outcomes. Experimental loss functions decreasing correlation with bookmaker's estimates were used in the training process to exploit the discussed advantage a bettor holds over a bookmaker. The Kelly Criterion and its alternative for simultaneous games were then applied as wealth allocation policies on historical odds. The model and the two betting strategies were assessed using the bootstrap method to rule out any randomness of the achieved betting returns.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbojové sportycze
dc.subjectsmíšená bojová uměnícze
dc.subjectsázkařské trhycze
dc.subjectstrojové učenícze
dc.subjectneuronové sítěcze
dc.subjectsportovní analýzacze
dc.subjectstrategie sázenícze
dc.subjectcombat sportseng
dc.subjectmixed martial artseng
dc.subjectbetting marketseng
dc.subjectmachine learningeng
dc.subjectneural networkseng
dc.subjectsport analysiseng
dc.subjectbetting strategieseng
dc.titleStrojové učení v bojových sportechcze
dc.titleMachine learning in combat sportseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDrchal Jan
theses.degree.disciplineSoftwarecze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam