Zobrazit minimální záznam

The verification of the existing bridge model using experimental dynamic analysis



dc.contributor.advisorPolák Michal
dc.contributor.authorTomáš Vaníček
dc.date.accessioned2021-06-24T22:54:36Z
dc.date.available2021-06-24T22:54:36Z
dc.date.issued2021-06-24
dc.identifierKOS-1084809453205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/96219
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá dynamickým experimentem provedeným na mostě ve Valech a tvorbou 3D modelu, jehož chování co nejblíže odpovídá skutečnému chování mostu. Nejprve byl vytvořen model mostu dle dokumentace skutečného provedení stavby. Po sestavení modelu se provedla příprava dynamického experimentu. Samotný experiment se uskutečnil dne 23. dubna 2021 za běžného provozu, byla při něm měřena dynamická odezva mostu na přejezd vozidel, přechod chodců a vandalismus. Naměřená data se posoudila, zda nepřekračují limity stanovené normami. Podle výsledků experimentu se model mostu upravil, aby splňoval normové požadavky z hlediska odchylky vlastních frekvencí a aby dynamická odezva a maximální zrychlení vybuzené simulovaným zatížením co nejblíže odpovídaly naměřeným hodnotám.cze
dc.description.abstractThe master thesis deals with a dynamic experiment made on the bridge in the town of Valy and the creation of a 3D model, whose results are as similar to the measured results as possible. First was created the model of the bridge due to the documentation of the actual execution of the construction. After that was made a preparation of the dynamic experiment. The experiment took place on April 23, 2021 during regular traffic, the vibration response was measured to vehicle passages, pedestrian passages and vandalism. The measured data were assessed to see if they did not exceed the limits set by the standards. According to the results of the experiment, the bridge model was modified to meet the standard requirements in terms of deviation of natural frequencies and to approximate the results made by simulated forces to the measured values.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMostcze
dc.subjectmodelcze
dc.subjectexperimentcze
dc.subjectvlastní frekvencecze
dc.subjectvlastní tvarycze
dc.subjectdynamická odezva konstrukcecze
dc.subjectvynucené kmitánícze
dc.subjectBridgeeng
dc.subjectmodeleng
dc.subjectexperimenteng
dc.subjectnatural frequencieseng
dc.subjectnatural modes of vibrationeng
dc.subjectdynamic response of the constructioneng
dc.subjectforced vibrationeng
dc.titleVerifikace modelu existujícího mostu pomocí experimentální dynamické analýzycze
dc.titleThe verification of the existing bridge model using experimental dynamic analysiseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeVerner Martin
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra mechanikycze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam