Inovační aktivity pro zvýšení účinnosti výkonnostní online marketingové komunikace realitní společnosti
Innovative Activities to Increase the Effectiveness of Performance Online Marketing Communication of the Real Estate Company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Kateřina Tomášová
Supervisor
Skokanová Dagmar
Opponent
Štědroň Bohumír
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce pojednává o zvýšení efektivnosti výkonnostního marketingu v realitní společnosti prostřednictvím implementace nových inovačních aktivit. Práce si klade za cíl představit a zhodnotit výkonnostní systém a posoudit samotnou výkonost inovačních aktivit za účelem dosažení cílů společnosti. Teoretická část zahrnuje kromě inovativního marketingu také online marketing s důrazem na výkonností nástroje a PPC systémy. Samotná praktická část pak poskytuje analýzu výchozího stavu výkonnostního marketingu dané společnosti s následnou aplikací inovačních aktivit, které jsou vyhodnoceny z hlediska účinnosti a jsou navržena další doporučení pro optimalizaci. The diploma thesis deals with increasing the effectiveness of performance mar-keting in a real estate company through the implementation of new innovation activities. The work aims to present and evaluate the performance system and assess the performance of innovation activities in order to achieve the company's goals. In addition to innovative marketing, the theoretical part also includes online marketing with an emphasis on tool performance and PPC systems. The practical part itself then provides an analysis of the initial state of performance marketing of the company with the subsequent application of innovation activities, which are evaluated in terms of effectiveness and further recommendations for optimization are proposed.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [905]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Author: Kristýna Zahradníčková; Supervisor: Jílková Petra; Opponent: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ... -
Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o.
Author: Zörkler Jakub; Supervisor: Joudalová Barbora; Opponent: Čekalová Jaroslava
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ... -
Marketing ve finančním poradenství
Author: Marie Ortová; Supervisor: Procházka Jan; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...