ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů

Factors Influencing the Success and Failure of New Products

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
David Zahrádka
Vedoucí práce
Procházka Jan
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem diplomové práce je popsat faktory ovlivňující úspěch a neúspěch nových produktů na trhu a navrhnout strategii pro společnost T-MAPY při zavádění nového pro-duktu na trh. V teoretické části budou nejprve tyto faktory popsány za pomocí marketingového mixu a metod analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. V praktické části bude nejdříve představena společnost T-MAPY, její nový produkt analytických map Corpis Maps a popsána aktuální situace. Na tento produkt budou následně aplikovány poznatky z teoretické části. V poslední části práce bude navrhnuto, jak dále postupovat při zavádění produktu na trh.
 
The aim of the diploma thesis is to describe the factors influencing the success and failure of new products on the market and to propose a strategy for the company T-MAPY in introducing a new product to the market. In the theoretical part, these factors will first be described using the marketing mix and methods of analysis of the external and internal environment. The practical part will first introduce the company T-MAPY, its new product of analytical maps Corpis Maps and describe the current situation. The knowledge from the theoretical part will then be applied to this product. The last part of the work will suggest how to proceed in introducing the product to the market.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95640
Zobrazit/otevřít
POSUDEK (211.0Kb)
POSUDEK (213.1Kb)
ROZHODNUTI (359.9Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [905]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV