ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedry
  • katedra aplikované matematiky
  • Bakalářské práce - 18105
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedry
  • katedra aplikované matematiky
  • Bakalářské práce - 18105
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Použití evolučních algoritmů pro navigaci v bludišti

Using Evolutionary Algorithms for Navigating through Maze-like Environments

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jiří Němeček
Vedoucí práce
Olšák Miroslav
Oponent práce
Šimeček Ivan
Studijní obor
Znalostní inženýrství
Studijní program
Informatika 2009
Instituce přidělující hodnost
katedra aplikované matematiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá generalizací agenta pro vyhledávání cesty v bludišti, použitím neuronových sítí učených evolucí, nazývaných Genetické Neuronové Sítě (GNN). Práce zkoumá vícero evolučních přístupů a srovnává jejich vlastnosti. Nejlépe fungující GNN jsou poměřeny na složitějších bludištích a jejich výsledky ukazují potenciál v použití GNN pro zpětnovazební učení.
 
This thesis attempts to generalize a maze solving agent using Artificial Neural Networks trained by evolution, referred to as Genetic Neural Networks (GNNs). It explores multiple evolutionary approaches, giving their comparative review. The best configurations of GNNs are evaluated on more complex, previously unseen mazes. The results are signaling potential in the use of GNNs for Reinforcement Learning.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/95419
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.238Mb)
PRILOHA (28.29Mb)
POSUDEK (42.53Kb)
POSUDEK (42.49Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18105 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV