Náhrada dálničního mostu na D1
Bridge replacement on D1 motorway
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
David Franěk
Vedoucí práce
Drahorád Michal
Oponent práce
Vašátko Radek
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Předmětem této bakalářské práce je návrh kompletní výměny původního mostu na dálnici D1, ev. č. D1- 137.1 na úseku 12 – EXIT 90 HUMPOLEC – EXIT 104 VĚTRNÝ JENÍKOV. Jedná se o spojitou konstrukci o dvou symetrických polích s rozpětím 15,32 + 15,32 m, tvořenou dodatečně předpjatými deskovými prefabrikáty. Střední pilíř je s nosnou konstrukcí mostu spojen rámově, nosná konstrukce je spojena s krajními opěrami skrze vrubové klouby pod koncovými příčníky, kdy je celý most navržený jako integrovaný. Bakalářská práce je celkem tvořena čtyřmi částmi a to obecným úvodem integrovaných mostech, technickou zprávou, statickým výpočtem a výkresovou dokumentací pro nově navržené řešení mostního objektu. V době vypracování této bakalářské práce již na místě původního mostu stojí nová konstrukce, v rámci této bakalářské práce jsem vypracoval vlastní řešení nové konstrukce na základě podkladů o původním mostním objektu v souladu s požadavky modernizované dálnice D1. This bachelor thesis is focused on complete replacemnet of earlier bridge on the D1 motorway, ev. No. D1-137.1 on section 12 – EXIT 90 – HUMPOLEC – EXIT 104 VĚTRNÝ JENÍKOV. The bridge consist of symetrical two spans 15,32 + 15,32 m, which is created by post-tensioned precast slabs. Midlle bentr is conected to bearing structure as embedded. To the vertical abdument is superstracture conecteb by notched joint. Whole bridge structure is designed as integral bridge. Complete bachelor thesis is made by four parts, first – theoretical introduction into integral bridges, second part – technical report, third part – structural analysis and fourth part – drawings of new variant od bridge. At the time of proccesing this bachelor thesis, a new brindge is already standing on the site of earlier bridge. This bachelor thesis is alternative design, which completely respects requirements of D1 motorway modernization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 11133 [560]