Provozní koncept vlakového spojení Praha-Kralupy n.V.-Slaný/Velvary
Train Connection Concept: Praha-Kralupy n.V.-Slaný/Velvary
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jan Smítka
Supervisor
Pospíšil Jiří
Opponent
Brachtl František
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce zkoumá nové možnosti vlakového spojení hlavního města Prahy s obcemi Slaný a Velvary ve Středočeském kraji. První část práce analyzuje současný stav spojení veřejnou dopravou a představuje řešenou oblast. Druhá část práce obsahuje chronologický postup vytváření provozního konceptu. Počíná se prvotními návrhy, pokračuje se nutnými úpravami infrastruktury pro jejich dosažení, načež je ve výsledku představen finální jízdní řád. Závěrečné kapitoly se věnují úpravám autobusových linek a ekonomickému srovnání. This diploma thesis explores new train connection possibilities between the capitol Prague with cities Slaný and Velvary in Middle-Bohemian Region, the Czech Republic. The first part analyses a current situation about public transport routes and introduces the explored area. The second part includes a chronologic process, how the new transport concept was created from its first draft, obligatory infrastructure adjustments, to the final schedule. Conclusion chapters are dedicated to bus lines´ adjustments and economic comparison.
Collections
- Diplomové práce - 16117 [200]