Kyberbezpečnost-rizika komunikace na síti
Cybersecurity - Risks of Online Communication
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lucie Švarcová
Vedoucí práce
Dobrovská Dana
Oponent práce
Vobořilová Jarmila
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této bakalářské práci zaměřené na studenty středních škol se zabývám kyberbezpečností v souvislosti s aktivním užíváním sociálních sítí. Zajímala jsem se nejenom o rozsah znalostí studentů, ale také o jejich připravenost používat tyto znalosti v praxi. Současně jsem chtěla zjistit, zda probíhá osvěta bezpečného pohybu na sociálních sítích, kým a jak je uskutečňována a zda ji studenti využívají. Praktická část práce byla formou dotazníkového šetření realizována na střední odborné škole v okrese Rakovník. In this bachelor's thesis focused on high school students, I deal with cybersecurity in connection with the active use of social networks. I was interested not only in the extent of students' knowledge, but also in their readiness to use this knowledge in practice. At the same time, I wanted to find out whether the awareness of safe movement on social networks was taking place, by whom and how it was being implemented and whether students used it. The practical part of the work was carried out in the form of a questionnaire survey at a secondary vocational school in the district of Rakovník.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1261]