Nové trendy marketingu vzdělávacích institucí
New Marketing Trends in Educational Institutions
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Thi Thu Phuong Lai
Supervisor
Štěpánek Petr
Opponent
Dobrucká Lucia
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut veřejné správy a regionálních studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá novými trendy marketingu vzdělávacích institucí. Popisuje obecné charakteristiky marketingu ve vzdělávacích institucích, marketingový mix, no-vé komunikační nástroje a využití moderních technologií ve výuce. Cílem práce je ana-lyzovat nové přístupy k marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. Praktická část se soustředí na analýzu vzdělávací instituce a její způsob využití marke-tingových trendů. Následně bude sestaven marketingový plán pro jazykovou školu Elvis v Praze, navržena možnost aplikace nových přístupů k marketingové komunikaci, aby se co nejvíce zvýšila povědomost o jazykové škole a zvýšila se poptávka po jejích službách a produktech. The bachelor thesis deals with new marketing trends of educational institutions. It describes the general characteristics of marketing in educational institutions, the marketing mix, new communication tools and the use of modern technologies in teaching. The aim of the work is to analyse new approaches to marketing communication of educational institutions. The practical part focuses on the analysis of educational institutions and their use of marketing trends. Subsequently, a marketing plan will be drawn up for the Elvis language school in Prague, to propose the possibility of applying new approaches to marketing communication to increase the awareness of the language school as much as possible and to increase the demand for its services and products.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...