Personální marketing organizace
Personnel Marketing of the Organization
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Dita Daňhelková
Supervisor
Šikýř Martin
Opponent
Šafránková Jana Marie
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá tématem personálního marketingu. Jejím cílem je prozkoumat využití personálního marketingu v organizaci, určit oblasti, ve kterých by bylo možné personální marketing vylepšit a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část definuje a vysvětluje personální marketing jako celek, ale stejně tak definuje a popisuje jeho dílčí části, využívané metody a nástroje. Personální marketing je v teoretické části rozdělen do dvou oblastí na externí personální marketing, jehož součástí je získávání a výběr zaměstnanců a na budování značky zaměstnavatele. Druhou oblastí je interní personální marketing, který je zaměřen na hodnocení, odměňování, vzdělávání a rozvoj zaměstnanců a na péči o zaměstnance. Praktická část obsahuje představení společnosti, dále analýzu jejího personálního marketingu a vyhodnocení vlastního šetření. Výsledkem jsou návrhy a doporučení na optimalizaci využívání personálního marketingu v organizaci. The Bachelor thesis deals with the topic of personnel marketing. It aims to explore the use of personnel marketing in the organization, identify areas where personnel marketing could be improved and propose appropriate optimal solutions. The theoretical part defines and explains personnel marketing, but equally defines and describes its components, methods and tools used. Personnel marketing is in theoretical part divided into two areas, external personnel marketing, which includes recruiting and selecting employees and building the employer's brand. The second area is internal personnel marketing, which focuses on staff evaluation, remuneration, education, and development and on staff care. The practical part of the thesis includes a presentation of the company, an analysis of its personnel marketing and an evaluation of this investigation. The result is proposals and recommendations to improve the use of the organisation's personnel marketing.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [311]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ... -
Komunikační strategie zaměstnavatele jako součást personálního marketingu ve firmě
Author: Schmied Pavel; Supervisor: Tureckiová Michaela; Opponent: Gangurová Veronika
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2015-05-05)Bakalářská práce se zaměřuje na využití personálního marketingu při tvorbě komunikační strategie za účelem získání vhodných kandidátů na pozici "Product application specialist". V první části jsou definovány teoretická ... -
Plánování pracovníků a strategie personálního marketingu v teorii i praxi
Author: Angelika Nováková; Supervisor: Žáček Vladimír; Opponent: Jašková Jana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-09-03)Bakalářská práce se zabývá plánováním pracovníků, zejména odhadem potřeby pracovníků a odhadem pokrytí této potřeby, dále pak strategiemi personálního marketingu. Dané problematiky jsou řešeny nejprve z teoretického hlediska ...