Zobrazit minimální záznam

Materials in computer graphics



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorTomáš Cicvárek
dc.date.accessioned2021-06-09T22:52:43Z
dc.date.available2021-06-09T22:52:43Z
dc.date.issued2021-06-09
dc.identifierKOS-986691352405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/94773
dc.description.abstractTéma této práce zahrnuje popis formátů používaných v real-time grafickém zobrazování herního enginu Unity a fotorealistického vykreslovacího softwaru Octane firmy Otoy, který slouží jako offline vykreslovací software (ray-tracer) pro Unity. Dále jsou analyzovány konverzní postupy a jsou implementovány ve skriptech pro Unity.cze
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to describe formats used in real-time graphic view of game engine Unity and photo-realistic render Octane created by the company Otoy. Octane is used by Unity as an offline render (ray-tracer). Furthermore, conversion methods are analyzed and implemented in scripts used by Unity.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmateriálycze
dc.subjectkonverze materiálůcze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectC#cze
dc.subjectOctanecze
dc.subjectmaterialseng
dc.subjectmaterial conversioneng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectOctaneeng
dc.subjectC#eng
dc.titleMateriály v počítačové graficecze
dc.titleMaterials in computer graphicseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeBittner Jiří
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam