Marketingový management Rádia Relax
Marketing Management of Radio Relax
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Antonín Merta
Supervisor
Štědroň Bohumír
Opponent
Zmatlík Jiří
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového managementu konkrétního rádia s přesahem do vybraných pojmů marketingu a managementu s cílem určit možné optimalizace procesů pro budoucnost Rádia Relax. Teoretická část zobrazuje základní pojmy z oblasti marketingu a marketingového managementu čerpané z dostupných literárních a internetových zdrojů, dále marketingové postupy, marketingový a komunikační mix a v neposlední řadě marketingové strategie. Praktická část je založena na analýze elektronických dat, dokumentů, informací získaných pomocí marketingových metod jako jsou analýzy SWOT, PESTLE, dostupných informací o rádiích a krátkém dotazníkovém šetření a následném doporučení, co je potřeba změnit pro dosažení lepší optimalizace a zkvalitnění služeb Rádia Relax vzhledem ke konkurenci. The bachelor's thesis will deal with the analysis of marketing management of a specific radio with overlap into selected concepts of marketing and management to determine possible process optimizations for the future of Rádio Relax. The theoretical part shows the basic concepts of marketing and marketing management drawn from available literary and Internet sources, as well as marketing procedures, marketing, and communication mix, and, last but not least, marketing strategies. The practical part is based on the analysis of electronic data, documents, information obtained using marketing methods such as SWOT and PESTLE analysis, available information about radios, and a short questionnaire survey and subsequent recommendations on what needs to be changed to achieve better optimization and quality of Radio Relax services due to competition.
Collections
- Bakalářské práce - 32163 [625]
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...