Návrh systému pro analýzu stavu převodovky po sběrnici CAN
Design of a system for transmission diagnostics over CAN
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Yevheniy Tomenchuk
Supervisor
Košťál Martin
Opponent
Komárek Martin
Study program
Softwarové inženýrství a technologieInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Daná práce se zabývá vývojem klient-server aplikace na základě analýzy stávající komponenty aplikace (IntelliConnect) pro hodnocení chybových hlašek vozidla a úpravou pravidel jejich hodnocení. .NET Core framework, ve dvojici s jazykem \Csh{}, se používá na straně serveru, zatímco ReacJs se používá na straně klienta k dosažení stanovených cílů. Vypracovaná klient-server aplikace úspěšně odstranila nedostatky nalezené během analýzy stávajícícho systému. Vyvinutá klientská aplikace, která komunikuje se serverem pomocí veřejného API, nahradila metodu změny pravidel hodnocení v tabulkách OOXML a jejich manuální přenos. Nový web poskytuje nástroj pro úpravu a automatické ověřování správnosti pravidel hodnocení, což zjednodušuje jejich definiční proces. Kromě toho umožňuje simulovat chyby vozidla, a tak kontrolovat správnost logiky pravidel. Původní nástroj pro import pravidel ve formátu OOXML byl vylepšen a rozšířen o možnost exportovaní vyhodnocovacích pravidel ve stejném formátu. Všechny manuální procesy spojené s úpravami pravidel a vyhodnocením chyb byly automatizovány. The present thesis deals with the development of a client-server application based on the analysis of the existing component of the application(IntelliConnect) for vehicle faults evaluation and evaluation rules modification. The .NET Core framework, in pair with C# language, is used for the server-side of the application, while ReacJs is used for its client-side to achieve the set goals. The elaborated client-server application has successfully eliminated the shortcomings of the existing system found during the analysis. The developed client application that communicates with the server using public API has substituted the method of changing evaluation rules within the OOXML tables and manual transfer. A new website provides a tool for modification and automated correctness checking of evaluation rules, simplifying their definition process. Moreover, it makes it possible to simulate vehicle faults, thus check the rules logic correctness. Having saved the original tool for importing rules in OOXML format, it has been advanced and expanded with the possibility to export evaluation rules in the same format. All manual processes connected with modifying rules and evaluating faults have been automated.
Collections
- Bakalářské práce - 13136 [1124]