Návrh dopravního řešení v severozápadní oblasti MČ Praha - Dubeč
Design of the Trafic Solution in the Nortwest District of Prague - Dubec City District
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Petr Landa
Vedoucí práce
Uhlík Michal
Oponent práce
Polič Daniel
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je posouzení stávajícího stavu vybraných místních komunikací v oblasti MČ Prahy – Dubeč. V této lokalitě byl proveden podrobný dopravní průzkum, který měl za cíl celkové vyhodnocení dopravní situace a místních podmínek. Na základě vyhodnocení průzkumu a dalších dostupných požadavků byl vytvořen návrh úprav. Výsledkem je navržení nového stavu na úrovni projektového stupně dokumentace pro stavební povolení. The goal of the diploma thesis is to evaluate current technical conditions of selected city roads in Prague – Dubec City district. In this area have been provided traffic survey, which was focused at an overal evaluation of the traffic situation and local conditions. Based on results of traffic surveys and other aspects the final design was proposed. The results of this thesis are a new designs follows demands of documentation for building permit.
Kolekce
- Diplomové práce - 11136 [250]