Zobrazit minimální záznam

Design of the railway bridge over the Vltava River



dc.contributor.advisorVítek Jan
dc.contributor.authorJan Fukač
dc.date.accessioned2021-02-03T23:51:57Z
dc.date.available2021-02-03T23:51:57Z
dc.date.issued2021-02-03
dc.identifierKOS-1084809428205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93139
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je návrh železničního mostu přes Vltavu u Červené nad Vltavou. V rámci koncepčního návrhu bylo navrženo několik možných variant řešení přestavby stávajícího mostu. S ohledem na dané místo, účel a technologii výstavby byla vybrána nejvhodnější varianta přemostění. Nosná konstrukce mostu je tvořena předpjatou betonovou komorovou mostovkou rámově spojenou se šikmými stojkami. Most je rozdělen na tři pole o rozpětí 84,0 + 107,0 + 84,0 m. Jako způsob výstavby je navržena letmá betonáž mostovky s využitím pilířů stávajícího mostu. V rámci diplomové práce je proveden návrh a posouzení konstrukce na mezní stav použitelnosti a ověření mezního stavu únosnosti. Součástí práce je také návrh a ověření konstrukce během výstavby a vytvoření výkresové dokumentace.cze
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is a design of a railway bridge across the Vltava river near Červená nad Vltavou. Within the conceptual design there are devised several possible options of rebuilding the current bridge. The best option of the bridge was chosen considering the location, purpose and the way of construction. The load bearing structure of the bridge is formed by the prestressed concrete cell girder bridge deck, frame connected to the leaning props. The bridge is divided into three spans of 84,0 + 107,0 + 84,0 m. As a suitable construction method was chosen the free cantilever method using the piers of the current bridge. The structure is designed and assessed according to serviceability limit state (SLS) and according to ultimate limit state (ULS). Design and assessment of the structure during the process of construction and the drawing documentation are also parts of this thesis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmostcze
dc.subjectželezniční mostcze
dc.subjectkomorový mostcze
dc.subjectpředpjatý mostcze
dc.subjectbetoncze
dc.subjectpředpjatý betoncze
dc.subjectletmá betonážcze
dc.subjectbridgeeng
dc.subjectrailway bridgeeng
dc.subjectcell girder bridgeeng
dc.subjectprestressed bridgeeng
dc.subjectconcreteeng
dc.subjectprestressed concreteeng
dc.subjectfree cantilever methodeng
dc.titleNávrh železničního mostu přes Vltavucze
dc.titleDesign of the railway bridge over the Vltava Rivereng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeGöringer Jakub
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam