Zobrazit minimální záznam

Real-Time Ray Tracing in Unreal Engine



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorVojtěch Vavera
dc.date.accessioned2021-01-29T00:41:33Z
dc.date.available2021-01-29T00:41:33Z
dc.date.issued2021-01-28
dc.identifierKOS-857605091305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92865
dc.description.abstractCílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými na této technologii, jež jsou v Unreal Enginu dostupné. V návaznosti na testování několika různých scénářů jsou vysvětleny a doporučeny postupy pro optimalizaci scén, spolu s výhodami a nevýhodami používání ray tracingu.cze
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to test, evaluate, and demonstrate the capabilities of Unreal Engine's implementation of ray tracing. The reader is introduced to the topic of real-time ray tracing, as well as the ray traced effects that are available in Unreal Engine. As part of the evaluation and testing of several sample scenes, tips and techniques on how to optimize the scenarios are given. Throughout the paper, we discuss the advantages and disadvantages of using ray tracing in games while giving performance figures to support the claims.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectsledování paprsků v reálném časecze
dc.subjectunreal enginecze
dc.subjectray tracing ve videohráchcze
dc.subjectray tracingcze
dc.subjectreal-time ray tracingeng
dc.subjectunreal engineeng
dc.subjectray tracing in videogameseng
dc.subjectray tracingeng
dc.titleSledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginucze
dc.titleReal-Time Ray Tracing in Unreal Engineeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačové hry a grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu


































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam