Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými na této technologii, jež jsou v Unreal Enginu dostupné. V návaznosti na testování několika různých scénářů jsou vysvětleny a doporučeny postupy pro optimalizaci scén, spolu s výhodami a nevýhodami používání ray tracingu.
cze
dc.description.abstract
The purpose of this paper is to test, evaluate, and demonstrate the capabilities of Unreal Engine's implementation of ray tracing. The reader is introduced to the topic of real-time ray tracing, as well as the ray traced effects that are available in Unreal Engine. As part of the evaluation and testing of several sample scenes, tips and techniques on how to optimize the scenarios are given. Throughout the paper, we discuss the advantages and disadvantages of using ray tracing in games while giving performance figures to support the claims.
eng
dc.publisher
České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.
cze
dc.publisher
Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.
Autor: Matěj Hoffmann; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)
Tato práce se zabývá teorií přenosu světla a metodami řešícími globální osvětlování a následné implementaci jedné z těchto metod. V první části se práce nejprve věnuje teoretickým podkladům z oblasti počítačové grafiky, ...
Autor: Martin Endler; Vedoucí práce: Sojka Michal; Oponent práce: Štěpán Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)
Manévrování ve vysoké rychlosti při autonomním řízení je problematické bez řádné podpory real-time na straně softwaru. Na ČVUT je tým, který se účastní soutěže F1/10 Autonomous Driving Competition s autonomními modely aut. ...
Autor: Karaffová Markéta; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Wilkie Alexander
Tato práce zkoumá metody sledování paprsku v kombinaci s konstruktivní geometrií těles (CSG). Dále navrhuje způsob využití Embree, vysoce optimalizované knihovny používající hierarchii obálek pro sledování paprsků v ...