Sledování paprsku v réalném čase v Unreal Enginu
Real-Time Ray Tracing in Unreal Engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vojtěch Vavera
Vedoucí práce
Bittner Jiří
Oponent práce
Sedláček David
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je otestovat, vyhodnotit a přednést schopnosti implementace ray tracingu v Unreal Enginu. Čtenáři jsou představeny základní principy technologie Sledování Paprsků v Reálném Čase, spolu s efekty založenými na této technologii, jež jsou v Unreal Enginu dostupné. V návaznosti na testování několika různých scénářů jsou vysvětleny a doporučeny postupy pro optimalizaci scén, spolu s výhodami a nevýhodami používání ray tracingu. The purpose of this paper is to test, evaluate, and demonstrate the capabilities of Unreal Engine's implementation of ray tracing. The reader is introduced to the topic of real-time ray tracing, as well as the ray traced effects that are available in Unreal Engine. As part of the evaluation and testing of several sample scenes, tips and techniques on how to optimize the scenarios are given. Throughout the paper, we discuss the advantages and disadvantages of using ray tracing in games while giving performance figures to support the claims.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [435]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Globální osvětlovací modely
Autor: Matěj Hoffmann; Vedoucí práce: Richtr Radek; Oponent práce: Chludil Jiří
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-11)Tato práce se zabývá teorií přenosu světla a metodami řešícími globální osvětlování a následné implementaci jedné z těchto metod. V první části se práce nejprve věnuje teoretickým podkladům z oblasti počítačové grafiky, ... -
Použití ROS2 pro manévrování ve vysoké rychlosti v autonomním řízení
Autor: Martin Endler; Vedoucí práce: Sojka Michal; Oponent práce: Štěpán Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-31)Manévrování ve vysoké rychlosti při autonomním řízení je problematické bez řádné podpory real-time na straně softwaru. Na ČVUT je tým, který se účastní soutěže F1/10 Autonomous Driving Competition s autonomními modely aut. ... -
Efektivní sledování paprsků v CSG modelech
Autor: Karaffová Markéta; Vedoucí práce: Bittner Jiří; Oponent práce: Wilkie Alexander
Tato práce zkoumá metody sledování paprsku v kombinaci s konstruktivní geometrií těles (CSG). Dále navrhuje způsob využití Embree, vysoce optimalizované knihovny používající hierarchii obálek pro sledování paprsků v ...