Predikce neúspěšného dokončení povinných předmětů a vyhodnocení finanční náročnosti výuky
Prediction of unsuccessful completion of compulsory courses and evaluation of financial demands of teaching
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Adam Johanides
Supervisor
Zoubek Lukáš
Opponent
Baručić Denis
Field of study
Softwarové inženýrstvíStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Fakulta elektrotechnická, patřící pod ČVUT v Praze, každoročně rozděluje finance mezi své katedry podle jejich vytíženosti. Již několik let využívá pro stanovení kvantitativního podílu kateder a materiálové náročnosti metodiku jménem KOMETA2. Tato práce zkoumá vliv této metodiky na cenu jednotlivých prezenčních bakalářských programů. V práci pomocí lineárního programování stanovujeme minimální teoretickou cenu vystudování programů a porovnáváme je s reálnými náklady studentů za studium. V rámci vytvářeného nástroje dále také pomocí logistické regrese predikujeme neúspěšné dokončení studijních plánů a jednotlivých povinných předmětů studenta na základě jejich dosavadních výsledků. Every year, the Faculty of Electrical Engineering (FEL) at CTU in Prague, distributes funds among its departments according to their workload. These funds have been distributed for several years using a methodology called KOMETA2 to determine the quantitative share of the departments and the equipment requirements. This work examines the influence of the methodology on the financial demand of individual full-time bachelor's programmes. Using linear programming, we determine the minimal possible financial demand of the programmes and compare the results with the real costs of students' studies. Within the created tool, we use logistic regression to predict the unsuccessful completion of study plans and their compulsory subjects, based on students' previous results.
Collections
- Diplomové práce - 13136 [892]