Validace a verifikace adaptivních systémů řízení pomocí teorie míry a lineárních maticových nerovností
Measures and LMIs for V&V of Adaptive Control
Type of document
disertační prácedoctoral thesis
Author
Daniel Robert Wagner
Supervisor
Henrion Didier
Opponent
Vyhlídal Tomáš
Field of study
Řídicí technika a robotikaStudy program
Elektrotechnika a informatikaInstitutions assigning rank
katedra řídicí technikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Validace a verifikace zákon ˙u rízení z ˙ ustává na poli leteckého a kosmického prúmyslu nadále kritickým a nákladným procesem. Nejmodernejší postupy se pri identifikaci nejhorších scénár ˙u a existence riskantních trajektorií v rámci modelu spoléhají na lineární analýzy a Monte-Carlo metody. Verification and Validation remains a critical and costly process in the field of aerospace. The current state-of-the-art relies on linear analysis and Monte-Carlo to identify worst case behavior and the existence of unsafe trajectories in the model
View/ Open
Collections
- Disertační práce - 13000 [713]