Využití moderní výukové techniky v odborných předmětech
Using modern teaching techniques in vocational subjects
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Václav Šáfr
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Vodhánělová Lucie
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá tématem moderní doby, ke kterým rozšířená reality bez pochy-by patří. Podrobně je zde popsána implementace moderních technologií do výukových modelů odborných předmětů a praktické výuky pro střední školy. V teoretické části práce jsou blíže popsány základní pedagogické pojmy úzce související s tématem. Mezi tyto pojmy jsem zahrnul učivo, didaktické zásady a samozřejmě pojmy virtuální a rozšířené reality jejich vývoj, historie a současné použití. Praktická část práce se už zaměřuje na samotnou implementaci nových technologií rozšířené reality, výběr vhodného hardwaru dle požadavků výuky. Dále je zde detailně popsáno tematické rozložení hodin, navržen výukový program, který by po implementaci do vybraného předmětu nastal. This bachelor's work deals with the topic of modern times that is augmented reality. In this work is descried in detail the implementation of modern technologies into teaching models of voca-tional subjects and practical training for secondary schools. The theoretical part of the thesis is described in more detail the basic pedagogical concepts which closely related to the topic. I included these concept, the curriculum, didactic principles and the concepts of virtual and augmented reality their progression, history and current use. The practical part of the work focuses on the implementation of new the augmented reality technologies, the selection of suitable hardware according to the requirements of teaching. Fur-thermore, the thematic distribution of lessons is described in detail, a teaching program is pro-posed, which would occur after implementation into the selected subject.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]