LITE tarify v osobní letecké dopravě
LITE Tariffs in Passenger Air Traffic
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
David Štadáni
Supervisor
Skolilová Petra
Opponent
Kouba Marek
Field of study
Logistika a řízení dopravních procesůStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav logistiky a managementu dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem této bakalářské práce je zmapovat současnou situaci v oblasti LITE tarifů v závislosti na přepravě zavazadel. Teoretická část práce se zaměřuje na vývoj a bezpečnost letecké dopravy, dále pak poskytuje přehled o rozdělení zavazadel a o procesu jejich odbavení. Poznatky z teoretické části práce jsou uplatněny v části praktické, která vede k vyhodnocení stavu v oblasti přepravních tarifů prostřednictvím použitých výpočtů závislosti spotřebovaného paliva na hmotnosti zavazadel. Závěrečná část poukazuje na nepřiměřenou výši poplatků u LITE tarifů a současně navrhuje možná zlepšení. The aim of the Bachelor thesis is to describe the current situation in the LITE tariff field depending on the luggage transport. The theoretical part of the thesis is focused on the development and safety of the air transport; furthermore, it provides an overview of luggage division and the process of baggage check-in. The theoretical findings are further applied in the practical part of the thesis, which leads to evaluation of the transport tariff field using calculation of the dependence of consumed fuel on the luggage weight. The final part refers to the disproportionate amount of LITE tariff fees and suggests possible improvements.
Collections
- Bakalářské práce - 16117 [249]