Návrh metod pro testování AD vozidel od úrovně automatizace 3
Design of methods for testing AD vehicles from automation level 3
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Nikola Strnadová
Vedoucí práce
Šotola Martin
Oponent práce
Dvořák Jakub
Studijní obor
Inteligentní dopravní systémyStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních prostředkůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této bakalářské práce je shrnout principy testování AD vozidel v zahraničí a v České republice a vzhledem ke specifičnosti českého prostředí navrhnout metody pro testování AD vozidel. První část této práce, tedy teoretická část, je zaměřena na shrnutí některých technologií, které používají autonomní vozidla pro orientaci v prostoru a pro předcházení nehodovým situacím. Ve druhé části, tedy praktické, byly navrženy metody testování AD vozidel a jedna z metod byla reálně testována. Testování bylo následně vyhodnoceno. The aim of this bachelor thesis is to summarize the principles of testing AD vehicles abroad and in the Czech Republic and design methods for testing AD vehicles due to the specificity of the Czech environment. The first part of this work, the theoretical part, is focused on summarizing some technologies of autonomous vehicles for orientation in space and for the prevention of accident situations. In the second part, the practical part, are designed methods of testing AD vehicles and one of the methods was practically tested. The testing was subsequently/then evaluated.