Rekonstrukce příčného řízení ultralehkého letounu
Redesign of UL airplane aileron control system
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Tomaš Skalický
Vedoucí práce
Theiner Robert
Oponent práce
Kučera Jaromír
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav letadlové technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Z důvodu posunutí křídla v předchozích pracích na letounu Typhoon ČVUT vzniklá potřeba upravit trasu příčného řízení. Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce tohoto systému v souladu s předpisem UL-2, podle kterého letoun v budoucnosti získá typový průkaz. Due to displacement of the wing that has resulted from previous bachelor and diploma thesis on Typhoon ČVUT airplane a demand to redesign aileron control system has arisen. This bachelor work addresses a proposal of redesign of the aileron control system in accordance with UL-2 regulation under which the airplane will get its type certificate.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12122 [126]