Optimalizace provozu autobusů v době přechodu mezi denním a nočním provozem
Optimizing of Bus Operations During the Transition between Day and Night Traffic
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jan Vébr
Vedoucí práce
Jareš Martin
Oponent práce
Andelek Michal
Studijní obor
Dopravní systémy a technikaStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstituce přidělující hodnost
ústav dopravních systémůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi zvýšení efektivity provozu autobusové dopravy v Praze. Konkrétně je práce zaměřena na možnosti omezení neproduktivních manipulačních (režijních) jízd a duplicitních spojů v obdobích přechodů mezi denním a nočním provozem. Po prvotním rozboru možných řešení je v práci představen konkrétní návrh optimalizace. This bachelor's thesis concerns ways of improving the efficiency of bus service operations in Prague. In particular, it focuses on the possibilities of reducing unproductive overhead rides and duplicate connections during transition periods between the day and night traffic. After an initial analysis of possible solutions, this thesis presents a specific proposal of optimization.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16112 [388]