Plánování pracovníků a strategie personálního marketingu v teorii i praxi
Personnel planning and strategy of personnel marketing in theory and practice
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Angelika Nováková
Supervisor
Žáček Vladimír
Opponent
Jašková Jana
Field of study
Technologie, materiály a ekonomika strojírenstvíStudy program
Výroba a ekonomika ve strojírenstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá plánováním pracovníků, zejména odhadem potřeby pracovníků a odhadem pokrytí této potřeby, dále pak strategiemi personálního marketingu. Dané problematiky jsou řešeny nejprve z teoretického hlediska a následně v reálné situaci při návrhu plánu pracovníků a strategie získání pracovníků pro zvolenou společnost. This bachelor’s thesis deals with the subject of managing employees, particularly with the estimation of demand for workers and the estimation of covering such demand. Furthermore, it deals with the personnel marketing strategies. These subjects are firstly addressed theoretically and further on they are addressed in real life situation when drafting a plan of workers and a strategy of recruiting workers for the respective company.
Collections
- Bakalářské práce - 12138 [213]