Modernizace traťového úseku Bakov nad Jizerou - Mnichovo Hradiště
Modernisation of the Railway Line Bakov nad Jizerou - Mnichovo Hradiště
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Jan Krejčí
Supervisor
Trešl Ondřej
Opponent
Vachtl Martin
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce řeší návrh modernizace traťového úseku Bakov nad Jizerou – Mnichovo Hradiště, který se nachází na trati 070 Praha – Turnov. Práce sleduje několik cílů. Ten hlavní je zvýšení maximálních traťových rychlostí ve dvou variantách, a to ve variantě úsporné, která využívá v co největší míře stávající trasu, a ve variantě velkorysé, která se snaží o dosažení co nejvyšších traťových rychlostí i za cenu vyšších záborů a investičních nákladů. Dalšími cíli jsou variantní řešení s co nejmenšími zásahy v železniční stanici Bakov nad Jizerou, provedení rozvahy ohledně zachování železniční stanice Mnichovo Hradiště a provedení analýzy veřejné dopravy v oblasti. Tato práce nebyla řešena ve spolupráci s žádnou organizací. The diploma thesis deals with the proposal for the modernisation of the railway line section Bakov nad Jizerou – Mnichovo Hradiště, which is located on the railway line 070 Praha – Turnov. The thesis follows several objectives. The main one is to increase the maximal critical running speed in two variants, namely economical variant, which uses the current line as much as possible, and generous variant that tries to achieve the highest possible critical running speed at the cost of conquest and higher investment costs. Other goals are a variant solution with the smallest possible interventions in the Bakov nad Jizerou railway station, a balance sheet regarding the preservation of the Mnichovo Hradiště railway station and an analysis of public transport in the area. This work was not designed in collaboration with any organization.
Collections
- Diplomové práce - 16112 [405]