Návrh podvozku pro generátor G100
Design of Generator G100 Chassis
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Pavlo Atyakshyn
Supervisor
Dub Martin
Opponent
Lopot František
Field of study
Dopravní, letadlová a transportní technikaStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav konstruování a částí strojůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá návrhem podvozku pro mobilní diesel-elektrický generátor Doosan G100. Podvozek by měl být navržen jako přívěs, provozovatelný na silnicích v EU a v lehkém terénu. Práce obsahuje rešerši mobilních dieselových generátorů na podvozcích, přehled legislativních požadavků pro schválení přípojných vozidel, popis funkce hlavních nakupovaných komponent a rozbor zatěžovacích stavů. Dále je popsán návrh podvozku a pevnostní kontrola jeho rámu v MKP programu. V závěru byly navrženy úpravy rámu, které byly znovu ověřeny MKP výpočtem, a byla provedena také pevnostní kontrola šroubů. The diploma thesis deals with the design of a chassis for a mobile diesel-electric generator Doosan G100. The chassis should be designed as a trailer, operable on EU roads and in light off-road. The work includes a research of mobile diesel generators on chassis, an overview of legislative requirements for the homologation of trailers, a description of the function of the main purchased components and an analysis of load cases. Then the design of the chassis and strength control of its frame in the FEM program is described. In conclusion modifications for the frame were proposed, and were again verified by FEM simulation, and was also performed the strength control of the bolts.
Collections
- Diplomové práce - 12113 [201]