ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Faculty of Electrical Engineering
  • Department of Computer Graphics and Interaction
  • Bachelor Theses - 13139
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Počítačová hra zpracovávající skalní lezení

Mountain climbing game

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Karel Petr
Supervisor
Sedláček David
Opponent
Janovský Roman
Field of study
Počítačové hry a grafika
Study program
Otevřená informatika
Institutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakce



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh jsem implementoval v enginu Unity a otestoval s uživateli.
 
In this project I have designed a computer game with a rock climbing game mechanics. My goal was to create such a mechanics, which would mimic real rock climbing as realistically as possible, while giving the player maximum amount of control. I have implemented this design in Unity engine and tested the result with playtesters.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89997
View/Open
PLNY_TEXT (9.922Mb)
PRILOHA (27.44Mb)
POSUDEK (654.9Kb)
POSUDEK (208.7Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 13139 [458]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV