Počítačová hra zpracovávající skalní lezení
Mountain climbing game
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Karel Petr
Vedoucí práce
Sedláček David
Oponent práce
Janovský Roman
Studijní obor
Počítačové hry a grafikaStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačové grafiky a interakcePráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
V této práci jsem navrhl počítačovou hru s herní mechanikou zpracovávající skalní lezení. Cílem bylo vytvořit takovou mechaniku která by lezení zpracovávala co nejrealističtěji a umožňovala hráči maximální interakci. Návrh jsem implementoval v enginu Unity a otestoval s uživateli. In this project I have designed a computer game with a rock climbing game mechanics. My goal was to create such a mechanics, which would mimic real rock climbing as realistically as possible, while giving the player maximum amount of control. I have implemented this design in Unity engine and tested the result with playtesters.
Kolekce
- Bakalářské práce - 13139 [410]