Sada výukových nástrojů pro kurz herního vývoje
A set of educational tools for game development course
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Štěpán Machovský
Supervisor
Bittner Jiří
Opponent
Sedláček David
Field of study
Počítačové hry a grafikaStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra počítačové grafiky a interakceRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Při vytváření výukových her, či nástrojů, chceme dosáhnout co největšího nejvyššího výsledku výuky. Zároveň chceme minimalizovat rušivé elementy ve hře a nástrojích, které mohou snížit výukový potenciál použitých materiálů. Implementace takovéhoto nástroje, se záhy může stát složitou výzvou. Tato práce dává čtenáři přehled o serious games, Edutainmentu a technikách používaných k dosažení vyšších výsledků výuky. Implementovali jsme výukové nástroje pro herní design v Unity. Provedli jsme uživatelské a hardwarové testy a vytvořili pro již zmíněné výukové nástroje hardwarové požadavky. When creating an edutainment game or tools, we want to achieve the best learning outcomes. Concurrently we want to minimize the distractions in the game and tools, as it can decrease the teaching value of the learning materials used. Implementing such a tool can quickly become a daunting challenge. This thesis gives an overview of serious games, Edutainment and techniques used for achieving more significant learning outcomes. We have implemented teaching tools for a game design course in Unity. We have done user and performance test and created hardware requirements for the teaching tools.
Collections
- Bakalářské práce - 13139 [435]