Zobrazit minimální záznam

Food and Beverage industry in VR and how it can enhance the user experience



dc.contributor.advisorSedláček David
dc.contributor.authorUršuľa Žákovská
dc.date.accessioned2020-09-04T13:51:34Z
dc.date.available2020-09-04T13:51:34Z
dc.date.issued2020-08-26
dc.identifierKOS-960815866305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89939
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je podívat se zblízka na jídlo a nápoje ve spojení s Virtuální realitou (VR). Jak dosáhnout tohoto propojení a jak to ovlivní náš celkový zážitek. Byl proveden rozbor dvou hlavních přístupů, fiktivní jídlo a príchutě simulované počas VR zážitku a skutečné jídlo a pití přikrášleno o virtuální prvky. Spolu s tím jsem prozkoumala současná řešení na trhu. Vzhledem k tomu, že mým cílem je udělat prototyp zážitku pro vícero hráčů, který může fungovat i samostatně, byl také vykonán stručný rozbor her a herních mechanik. Jako důkaz výsledků z předchozích analýz a příklad jejich praktického využití, design hry ve VR byl navržen a její prototyp realizován v herním enginu Unity. Poté byl prototyp úspěšně instalován na stolní počítače s Oculus Rift S headsety a otestován uživatelskými testy.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to look into culinary and drinking experiences in Virtual reality (VR). How we can achieve them and what impact it will have on us. Examination of the two main approaches, fictional flavours simulated during the VR experience and real food enhanced with VR features, was conducted and a review of current market solutions was performed. Because eventually my goal is to prototype a multiplayer experience that can work on its own but is enriched with drinking, a simple examination of games and game mechanics was conducted too. As a results of the previous analysis and an example of their practical usage, a VR game was designed and its prototype implemented in Unity game engine. Then it was successfully installed onto the desktop PCs with Oculus Rift S headsets and evaluated by usability tests.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVirtuální realitacze
dc.subjectJídlocze
dc.subjectNápojecze
dc.subjectSpolečenké hrycze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectOculus Rift Scze
dc.subjectVirtual realityeng
dc.subjectFoodeng
dc.subjectDrinkseng
dc.subjectBoard gameseng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectOculus Rift Seng
dc.titleJídlo a pití ve virtuální realitě a jak může obohatit uživatelův zážitekcze
dc.titleFood and Beverage industry in VR and how it can enhance the user experienceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeRichtr Radek
theses.degree.disciplineInterakce člověka s počítačemcze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu










































Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam