Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o.
Online vs offline marketing at Form Factory s.r.o.
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Anna Dörflová
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím osobních schůzek a rozhovorů s manažerem marketingu a dotazníkového šetření mezi zákazníky společnosti Form Factory s.r.o. Cílem práce je analýza a zhodnocení současně využívaných nástrojů komunikačního mixu, jeho testování v kontextu zákaznické cesty a návrh optimalizace. The Diploma Thesis deals with effectiveness of online and off-line communication mix at Form Factory s.r.o. based on theoretical knowledge form literature, pratical knowledge gained through a face-to-face meetings and interviews with marketing manager and a subsequent survey between costumers of Form Factory s.r.o. The aim of this work is to analyze and evaluate currently used tools of communication mix, its testing in the context of customer path and proposal of optimization.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Porovnání online a offline marketingu společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o.
Autor: Hana Hufeislová; Vedoucí práce: Cupalová Soňa; Oponent práce: Sadílek Tomáš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-02)Tato bakalářská práce se zaměřuje na komparaci marketingu v online a offline prostředí. Cílem práce je zhodnotit efektivitu reklamy a její vliv na marketingovou komunikaci společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o. ... -
Vyhodnocení komunikačních kampaní vybrané společnosti
Autor: Valerie Tomášková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Králová Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-06-14)Bakalářská práce se v teoretické části zabývá marketingovým mixem, komunikačním mixem a popisuje principy nastavení komunikačních kampaní. V praktické části se pak zabývá vývojem off-line a online marketingu s důrazem na ... -
Online marketingová komunikace v eventové agentuře
Autor: Kristýna Zahradníčková; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Benešová Klára
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-21)Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online ...