ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Online marketingová komunikace v eventové agentuře

Online marketing communication in event agency

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Kristýna Zahradníčková
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Benešová Klára
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Diplomová práce se věnuje tématu online marketingové komunikace eventové agentury Party Rebels. Teoretická část obsahuje teoretická východiska pro zvolené téma. Detailně se věnuje pojmům, jako jsou: online marketing, online komunikační mix, event marketing, trendy online marketingové komunikace a tvorba marketingové kampaně. Praktická část zahrnuje charakteristiku konkrétní eventové agentury, analýzu současného stavu, marketingový průzkum v podobě dotazníkového šetření a strukturovaného rozhovoru s jednatelkou agentury, návrh komunikační kampaně v online prostředí a plán vyhodnocení navrhované kampaně. Návrh komunikační kampaně agentuře přinese zvýšení povědomí o nabízených službách, ovlivnění postojů k nabízeným službám u cílového zákaznického segmentu zvýšení tržeb a budování loajality vůči agentuře.
 
This diploma thesis deals with the topic of online marketing communication of the event agency Party Rebels. The theoretical part is focused on the concepts such as: online marketing, online communication mix, event marketing, trends in online marketing communication and creation of a marketing campaign, all the above is explained in detail. In the practical part, there are characteristics of the selected agency and analysis of current situation described, followed by the marketing research in form of a questionnaire, structured interview with the CEO of the agency, communication campaign proposal and its evaluation plan. The proposal should lead to the general raise of public awareness about the offered services, positive influence of the target customer, income increase and customer loyalty in the selected agency.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89673
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (2.906Mb)
PRILOHA (128.2Kb)
POSUDEK (763.4Kb)
POSUDEK (626.5Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [905]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Online marketing a jeho aplikace ve společnosti PPI - protipožární dveře s.r.o. 

    Autor: Zörkler Jakub; Vedoucí práce: Joudalová Barbora; Oponent práce: Čekalová Jaroslava
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-05)
    Cílem této bakalářské práce je návrh online komunikační kampaně pro společnost PPI - protipožární dveře s.r.o., která vyrábí, kromě jiných produktů, ojedinělé protipožární dveře s provětráváním. Na základě analýzy pilotního ...
  • Marketing ve finančním poradenství 

    Autor: Marie Ortová; Vedoucí práce: Procházka Jan; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-09-06)
    Tato bakalářská práce se zabývá marketingovými strategiemi v oblasti finančního poradenství, s důrazem na využití internetového marketingu k získávání nových klientů a spolupracovníků. Teoretická část práce definuje klíčové ...
  • Online vs offline marketing ve společnosti Form Factory s.r.o. 

    Autor: Anna Dörflová; Vedoucí práce: Jílková Petra; Oponent práce: Štědroň Bohumír
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2020-08-22)
    Diplomová práce se zabývá efektivitou online a off-line komunikačního mixu ve společnosti Form Factory s.r.o. na základě teoretických poznatků dostupných z odborné literatury a praktických poznatků získaných prostřednictvím ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV