Mystery Shopping zaměřený na oblast automobilového průmyslu
Mystery Shopping Focused on the Automotive Industry
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Daniel Cédl
Supervisor
Mynaříková Lenka
Opponent
Jílková Petra
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
oddělení pedagogických a psychologických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se věnuje pozorovací metodě Mystery Shopping se zaměřením na oblast automobilového průmyslu. Cílem diplomové práce je zhodnotit a zmapovat kvalitu a úroveň obsluhy zákazníků v oblasti prodeje vozů s alternativním typem pohonu (elektromobil/plug-in hybrid/hybrid) a navrhnout systém školení, který zajistí zvýšení úspěšnosti a výkonnosti prodejců. Teoretická část se zabývá úvodem do marketingu, charakteristikou strategického marketingu či marketingového výzkumu a na závěr samotným Mystery Shoppingem. V praktické části je charakterizováno výzkumné šetření, popsána přípravná část výzkumu nebo výběr a školení hodnotitelů. V závěru této části jsou interpretovány výsledky výzkumného šetření a navrhnut systém školení, který zajistí zlepšení výkonnosti prodejců vozů. This diploma thesis deals with the observational method of Mystery Shopping focused on the automotive industry. The aim of the diploma thesis is to evaluate and map the quality and level of customer service in the sale of cars with an alternative type of drive (electric/plug-in hybrid/hybrid). The theoretical part deals with an introduction to marketing, the characteristics of strategic marketing or marketing research and finally Mystery Shopping itself. The practical part characterizes the research survey, describes the preparatory part of the research or the selection and training of evaluators. At the end of this part, the results of the research survey are interpreted and a training system is proposed, which will ensure the improvement of the performance of car dealers.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Author: Alena Telínová; Supervisor: Nováková Lenka; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Author: Uhrová Eva; Supervisor: Cupal Libor; Opponent: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Author: Lejčarová Pavla; Supervisor: Holá Hana; Opponent: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...