Zobrazit minimální záznam

Communication Strategy of the IT Company



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorKlára Kaletová
dc.date.accessioned2020-08-20T22:51:49Z
dc.date.available2020-08-20T22:51:49Z
dc.date.issued2020-08-20
dc.identifierKOS-878590296605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89557
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřená na stručnou definici situační analýzy, segmentace, targetingu, positioningu, marketingového mixu a dále je zaměřená na komunikační mix s popisem jednotlivých nástrojů. Praktická část je zaměřena na podnik ComSource s.r.o. jeho charakteristiku, analýzu prostředí, segmentaci zákazníků a zhodnocení současného stavu. Součásti je dotazník, který zkoumá názor zákazníků na současný komunikační mix. Na základě získaných informací ze současného komunikačního mixu a dotazníku dochází v závěru práce k návrhu na zlepšení komunikační strategie.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the topic of communication strategy of the chosen IT company. The aim of this thesis is to evaluate the current communication mix of chosen company with the final suggest to improve the current communication mix. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on a brief definition of situation analysis, segmentation, targeting, positioning, marketing mix and also on the communication mix with a description of individual tools. The practical part is focused on the company ComSource, Ltd and its characteristics, analysis of the environment, customer segmentation and evaluation of the current state. This work includes a questionnaire that examines customers' views on the current communication mix. Based on the information obtained from the current communication mix and the questionnaire, a proposal to improve the communication strategy is made at the end of the work.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectSituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectsegmentacecze
dc.subjecttargetingcze
dc.subjectpositioningcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomuni-kační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectSituation analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectSegmentationeng
dc.subjectTargetingeng
dc.subjectPositioningeng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCom-munication mixeng
dc.subjectAdvertisingeng
dc.titleKomunikační strategie vybrané IT společnosticze
dc.titleCommunication Strategy of the IT Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam