Komunikační strategie vybrané IT společnosti
Communication Strategy of the IT Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Klára Kaletová
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Štědroň Bohumír
Field of study
Řízení a ekonomika průmyslového podnikuStudy program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato bakalářská práce se zabývá tématem komunikační strategie vybrané IT společnosti. Cílem práce je zhodnotit současný komunikační mix vybraného podniku s konečným návrhem na zlepšení současného komunikačního mixu. Práce je rozdělená na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřená na stručnou definici situační analýzy, segmentace, targetingu, positioningu, marketingového mixu a dále je zaměřená na komunikační mix s popisem jednotlivých nástrojů. Praktická část je zaměřena na podnik ComSource s.r.o. jeho charakteristiku, analýzu prostředí, segmentaci zákazníků a zhodnocení současného stavu. Součásti je dotazník, který zkoumá názor zákazníků na současný komunikační mix. Na základě získaných informací ze současného komunikačního mixu a dotazníku dochází v závěru práce k návrhu na zlepšení komunikační strategie. This thesis deals with the topic of communication strategy of the chosen IT company. The aim of this thesis is to evaluate the current communication mix of chosen company with the final suggest to improve the current communication mix. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part is focused on a brief definition of situation analysis, segmentation, targeting, positioning, marketing mix and also on the communication mix with a description of individual tools. The practical part is focused on the company ComSource, Ltd and its characteristics, analysis of the environment, customer segmentation and evaluation of the current state. This work includes a questionnaire that examines customers' views on the current communication mix. Based on the information obtained from the current communication mix and the questionnaire, a proposal to improve the communication strategy is made at the end of the work.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [308]