ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra inženýrské pedagogiky
  • Bakalářské práce - 32151
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Formy marketingové propagace společnosti AAA AUTO

Forms of Marketing Promotion at AAA AUTO

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Nikol Zimlová
Vedoucí práce
Jirkovská Blanka
Oponent práce
Štědroň Bohumír
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně stává podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše věnující se především problematice marketingu, marketingového mixu a hlouběji formám propagace. V úvodu praktické části je představena společnost AAA AUTO a následně aplikovány dílčí složky propagace. Kde je hlavní důraz kladen na reklamu, online komunikaci, osobní prodej či partnerské spolupráce. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky.
 
The bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company AAA AUTO with a more detailed analysis of corporate promotion. The main work is all the analysis of marketing activities of the company. The secondary goal that becomes to subject this analysis to a questionnaire survey. The work is divided into an introduction, a theoretical part, a practical part and a conclusion. The theoretical part is processed in the formo f literary scaffoiding dealing primarily with issues of marketing, marketing mix and deeper forms of promotion. In the introduction to the practical part, the company AAA AUTO is introduced and then the partial components of promotion are applied. Where the main emphasis is on advertising, online communication, personal sales or partnerships. At the end of the work are summarized the findings.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/89542
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.658Mb)
PRILOHA (2.878Mb)
POSUDEK (649.0Kb)
POSUDEK (825.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32151 [1304]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV