Provozní koncepce dálkové autobusové dopravy na území Prahy
Operational Concept of Long-Distance Bus Service in Prague
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tomáš Míča
Supervisor
Tittl Lukáš
Opponent
Novotný Ivo
Field of study
Dopravní systémy a technikaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojíchInstitutions assigning rank
ústav dopravních systémůRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce je prověření možnosti nového uspořádání provozu dálkových autobusových spojů v Praze. Součástí práce je analýza současné dálkové autobusové dopravy odjíždějící z Prahy, včetně terminálů pro její obsluhu, a popis umístění těchto terminálů ve velkých městech v zahraničí. V další části je navržena nová organizace provozu v Praze, která vychází ze stávající i nově plánované infrastruktury. V závěru práce je stávající a nově navržené uspořádání porovnáno a ze získaných výsledků je vyvozeno doporučení vhodného uspořádání pro Prahu. This thesis aims to introduce a new approach to operation of long-distance bus service in Prague. This includes an analysis of current operation of long-distance bus service and bus terminals in Prague, as well as description of similar systems abroad. In the next part, a new concept of operation is introduced. This concept works with both existing and newly planned infrastructure. Both concepts, existing and newly introduced, are compared in the conclusion. Based on the results obtained, convenient concept for Prague is recommended.
Collections
- Bakalářské práce - 16112 [389]