Sociální a kulturní kontext v moderní architektuře.
Social and cultural context in modern architecture-Architect in media network.
Typ dokumentu
disertační práceAutor
Zedníčková Zdeňka
Vedoucí práce
Suske Petr
Oponent práce
Fialová Irena
Studijní obor
Architektura, teorie a tvorbaStudijní program
Architektura a urbanismusInstituce přidělující hodnost
Fakulta architekturyObhájeno
2012-02-02 00:00:00.0Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one’s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Disertační práce se věnuje tématu komunikace architekta s veřejností prostřednictvím masovcý sdělovacích médií. Práce se snaží odhalit důvody potřeby této komunikace, ale také její případný obsah. Staví na hypotéze, že by bylo nejvhodnější komunikovat o budoucnosti a na konkrétních projektech testuje, jak lze pro tuto komunikaci získat v masových médiích prostor a jaký efekt může tato komunikace přinést. Na závěr přináší soubor doporučení pro zvolení nejvhodnější strategie a formy komunikace. Subject of this thesis is a communication of architect with societythrough themassmedia. His toging to defect reasons for need of this communication and discover its potential subjects. It assume that the most suitable is to communicete about the future. Aud it is testing on several projects, hontogaina space in massmedia for our communication and what effects it can bring. At the end is provides an instructions for effective achiving a massmedia attention and for choosing the best strategy and form of this communication.
Zobrazit/ otevřít
Kolekce
- Disertační práce - 15000 [146]
K tomuto záznamu jsou přiřazeny následující licenční soubory: