Technologický postup rekonstrukce trati Mníšek pod Brdy - Dobříš
Technological procedure of reconstruction of the railway line Mníšek pod Brdy - Dobříš
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Michael Kolačný
Supervisor
Lojda Vít
Opponent
Lidmila Martin
Field of study
Realizace pozemních a inženýrských stavebStudy program
StavitelstvíInstitutions assigning rank
katedra železničních stavebRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem postupu rekonstrukce trati v úseku Mníšek pod Brdy – Dobříš. Práce vychází z projektu směrového a výškového řešení trasy, které bylo zpracováno v rámci bakalářské práce Bc. Evy Vondráčkové „Rekonstrukce trati Mníšek pod Brdy – Dobříš“, varianta s návrhovou rychlostí 60-80 km/h. Hlavním cílem bakalářské práce je zpracování celkového harmonogramu stavby, dle kterého lze určit jednak dobu trvání celé stavby a jednak dobu trvání nepřetržité výluky na trati. Dalším cílem bylo vypracování situace stavby, na kterých je znázorněno zařízení staveniště, přístupové cesty atd. Dále jsou popsány jednotlivé stavební postupy prací, včetně technologie a využití stavební mechanizace. Tyto postupy, technologie a navržená mechanizace byly uvažovány dle vzájemného kompromisu mezi náklady vynaloženými na nasazení mechanizace běžně užívané na stavbách a kvalitou práce, rychlostí výstavby a v neposlední řadě i dostupností v České Republice. The bachelor´s thesis deals with the topic of technological procedure of reconstruction of the railway line Mníšek pod Brdy – Dobříš. The project is based on the design of the reconstruction of the railway line in the section Mníšek pod Brdy – Dobříš to the speed of 60–80 km/h which was suggested in the bachelor´s thesis written by Bc. Eva Vondráčková. The aim of the thesis is to elaborate a complete construction schedule according to which not only duration of the reconstruction but also duration of the traffic closure could be determined. For the sake of clarity situations of reconstruction were elaborated (facilities on the building site and access roads are illustrated). Particular procedures are carefully described, including technology and building machinery. A reasonable compromise has been taken into consideration, namely a compromise between the costs spent on machinery commonly used in civil engineering and quality and speed of the reconstruction. Moreover, availability of resources in the Czech Republic has been also taken into account.