ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Bakalářské práce - 11137
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Bakalářské práce - 11137
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Monitoring vybraných tramvajových srdcovek

Monitoring of selected tramway crossing

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Magdalena Křečková
Vedoucí práce
Bret Ondřej
Oponent práce
Lomoz Lenka
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra železničních staveb



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na monitoring vybraných tramvajových srdcovek v síti Dopravního podniku hl. m. Prahy. Práce je založena především na praktickém měření ojetí tramvajových srdcovek s mělkým žlábkem v závislosti na čase. Obsahuje také vyhodnocení naměřených dat a vybraných příčných profilů. Na základě tohoto vyhodnocení jsou specifikované typické vady vzniklé vlivem tramvajového provozu.
 
The bachelor thesis focuses on the monitoring of selected tram crossings in the network of Prague Public Transit Company. The thesis is based mainly on the practical measurement of rail head loss of tram crossings with shallow flangeways depending on time. It also contains an evaluation of the measured data and selected cross sections. Based on this evaluation, typical defects caused by tram traffic are specified.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/88624
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.057Mb)
POSUDEK (650.6Kb)
POSUDEK (813.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11137 [50]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV