Procesní a hodnotová analýza dodavatelského řetězce kontaktních čoček
Process and Value Analysis in the Contact Lens Distribution Chain
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Daniela Novotná
Supervisor
Vlachý Jan
Opponent
Dvorská Helena
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení ekonomických studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá problematikou kontaktních čoček na základě prodejních dat. Je popsána současná situace na evropském i českém trhu s kontaktními čočkami a důraz je kladen na procesní analýzu, která identifikuje postup čočky od vývoje až po prodej konečnému nositeli. Cílem práce je analýza chování různých typů prodejců pro lepší pochopení trhu denních kontaktních čoček, které by společnost X mohla využít pro lepší cílení jejich kampaní a uvedení nových produktů. This diploma thesis deals with the issue of contact lenses based on sales data. The current situation on the European and Czech markets of contact lenses is described and the emphasis is on process analysis that identifies the progress of the contact lens from development to sale to the contact lens wearer. The goal of this work is to analyse the behaviour of different types of retailers for a better understanding of the daily contact lens market that Company X could use to better target the cam-paigns and launch new products.
Collections
- Diplomové práce - 32163 [246]